_DSC0622.jpg

Välkommen till  Härnösands Ridklubb

Vi verkar i en av Sveriges modernaste arenor i hjärtat av Höga Kusten.
_DSC5100.jpg

AKTUELLT

Anmälan till Pay & Jump öppen!

Lördag 15 April är det äntligen dags för Pay & Jump igen. Anmälan för ridskoleekipage görs via Minridskola.se, privatryttare anmäler sig via TDB. Välkommen!

Skärmavbild 2023-03-21 kl. 08.55.09.png

SAVE THE DATE!

Johanna Lassnack
"En mental sporre"

25 April kommer Johanna Lassnack till oss på HRK med sin populära föreläsning "En mental sporre".  Anmälan kommer ske via Minridskola.se  och riktar sig i första hand till medlemmar, blir det platser över kommer eventet öppnas även för utomstående. Håll utkik i våra sociala medier för mer information!

25 April

Våra ledord är kunskap, gemenskap, glädje & tillgänglighet!

Hos oss är du en av oss. Vi skrattar, gråter och lever vårt hästintresse tillsammans. Det finns alltid något att göra, det finns alltid hjälp att få, det finns alltid någon att få stöd av, det finns ett vi. Det här är essensen i en förening, att vara och göra tillsammans. Här finns många gamla och nya vänner, här finns ett nätverk, här finns du och jag. Välkommen till HRK!

Michaela, Johanna & Anna

Ridlärare_HRK-20.jpg

Aktivitetskalender

Här kan ni se kommande ridskole-aktiviteter, tävlingar och andra roliga events som arrangeras hos oss på Härnösands Ridklubb!