Bli vår sponsor & uppfyll drömmar!

Härnösands Ridklubb är inte bara en förening, vi är en gemenskap som strävar efter att göra ridsporten tillgänglig för alla. Genom att bli en sponsor hos oss, kan du vara med och göra skillnad, på riktigt.

Att äga och underhålla hästar är kostsamt, och det är en av anledningarna till att våra avgifter kan vara högre än i många andra sporter.

Ridsport är en av Sveriges mest jämställda sporter, där barn och vuxna, oavsett kön får möjligheten att träna och tävla på lika villkor. Trots detta är det många barn, ungdomar och vuxna som inte har råd att rida, vilket kan göra att ridsporten förblir en ouppnåelig dröm för många.

Men det är här du kommer in i bilden. Genom att bli en sponsor kan du hjälpa oss att bibehålla låga medlemsavgifter, vilket i sin tur möjliggör för fler ta del av vår gemenskap. Tillsammans ser vi till att ridsport inte blir en fråga om klass eller ekonomi, utan om passion och gemenskap. Nedan finns förslag på sätt att bidra, men vi är öppna för samarbete och idéer – tillsammans kan vi hitta kreativa sätt att exponera ditt företag och skapa ömsesidigt gynnsamma relationer.

Sponsra vår Ridskoleverksamhet

Skyltning Ridhus

Vill du synas ordentligt på både tävling och träning? Med en skylt i vårt stora Ridhus (A-hallen) i 2x1 m kommer du inte gå någon obemärkt förbi. I paketet ingår även exponering av Er logotyp på våra sociala medier och vår välbesökta hemsida.

Skärmbild 2022-11-23 211425.png

Sittunderlag till våra ridhus

Vi är berikade med två fantastiska ridhus och en välbesökt arena med både lokala och långväga gäster. Här är det allt som oftast full aktivitet med med aktiviteter både till vardag och helg, Exempelvis har vi minst 100 starter per tävlingsdag med stor läktaraktivitet!

Sponsra vår Tävlingsverksamhet

Vi storsatsar på vår tävlingsverksamhet med fler och större tävlingshelger än tidigare. Vårt mål är att sätta Härnösand och vår fantastiska arena på kartan som en självklar destination för hästsport i Norrland.

Sponsorhinder

Med ett tävlingshinder kommer ditt företag vara svårt att missa av såväl ryttare som tävlingens besökare. Priserna nedan utgår från en klassisk design, men möjligheterna är oändliga. Vill du stå ut i mängden? Här är din chans! Vi hjälper dig gärna med designen. I paketet ingår även en exponering av ditt företag i TV-reklam i vår entré under tävlingsdagen och din logotyp på våra sociala medier och välbesökta hemsida.

Klassponsor

Vi på Härnösands Ridklubb anordnar tävlingar i både hoppning och dressyr. Som klassponsor kommer en av tävlingsdagarnas klasser vara presenterad av just ditt företag. Ert företag kommer då synas tydligt i tävlingens proposition samt ryttarmeddelande. Vår speaker kommer även nämna er flertalet gånger under dagen. Segertäcke med logga och premier delas ut i företagets namn. Vill du medverka och förrätta prisutdelningen? Självklart får du det!

298639541_1466369670537665_7284155725150981900_n.jpg

Priser

Vi tar även gärna emot priser och premier till våra placerade ekipage. Här kan du själv välja vad priserna får kosta. Exempel kan vara schabrak, vinnartäcken, presentkort eller goodiebags med företagsnamnet tryckt/broderat på.